Perrrgghh!!!! Impian Ni Weh!!!

Sunday, May 8, 2011

Korang penah x teruja tgk rambut2 orang jepun atau korea?? kalau yer aku ni kira tergolong dalam kategori korang la..haha aku teringin sangat2 ingin memiliki rambut macam tu..sekarang ak dalam proses untuk simpan rambut panjang..haha aku minat sgt2 dgn watak utama final fantasy 7 yang bernama cloud Strife...ni antara2 cosplayer dia.. check it out!




amacam? lawa x rambut2 diorang? huhu walaupun ad yg pkai wig jer..tapi tetap nmpak smart! haha doakan ak dapat wat rambut macam diorang yer..haha

2 comments:

kjaharun said...

wow hebat la kalau dapat rambut cm tu.. tebaik, tebuan pu seram..
hahahah

Muhammad Muizzudin said...

haha tkut tebuan buat sarang kt ctu jek..XD

Post a Comment