Polistherin atau bubur???

Wednesday, May 11, 2011

Haaa sungguh memeningkan tajuk entri aku kali ni..haha xde la..semalam waktu aku nak memulakan sesi memasak disebabkan di dalam perut usus besar dgn usus kecik da bergusti sbb lapar..haha..nak mula je masak kawan aku bawak kuar satu benda ni...haha
ni laa dia bubur segera!! aku teruja siot!! ni la first time aku jumpa bubur segera..slalu nyer aku makan bubur kt McD jek..bukak je penutup dia cam ni haa dia punya rpa...

terkejut besar aku dibuatnyer..trus terlintas kat kepala ni bubur ke atau polisterin yang digunting kecik2?? hahaha member aku yang memerhatikan aku yang garu kepala snap pix ni trus gtau..tu sbnarnyer empingan beras...ooo camtu ker..aku yang stadi culinary art pon x tau ap benda tu..haha last2 aku makan jugak..sedap tu boleh la tahan dari makan megi tu..hahaha

6 comments:

Hayati Hamzah said...

haha boleh pulak terfikir polisterine :))

Muhammad Muizzudin said...

haha sb rpa dia sbijik mcm polisterine la..tu pun klu tgk btul2 la..XD

ked said...

ni la makanan peberet aku mase wat repot pektikal..hehe

Muiz Ilusinasi said...

ked : haha ad jgk yg pnah rsa..haha

DaYaH JeLitA said...

sedap nie saya suka feveret..saspen je baca tadi ingatkan betul benda tu polistrene jer..huhuhu

Muiz Ilusinasi said...

dayah jelita : haha anda terkna entry hanget..xde la..btul bnda skali tgk btul2 mcm polistrene..huhu

Post a Comment