Bila Muiz Si Ilusinasi Mula Menyapu..

Sunday, July 31, 2011


Wah! pagi2 suda hapdet blog wat entri..*biasa la bler idea datang..
Pagi2 da pegang penyapu..haram btoi..
Memang jenis aku ngak boleh tengok rumah bersepah ni..
Lagi yang aku pantang bila tengok dalam sink penuh dengan gelas pinggan mangkuk dan sebagainyer..
Memang nasib aku dapat budak satu umah yang macam nih..huhu
Setiap hari Ahad memang aku da tetap yang aku akan kemas rumah..haha
Tak senang duduk la aku kalau rumah macam tongkang pecah nih..
Jiwa jadik berserabut..idea nak hapdet blog pon larik..
HAHA sori la weh budak2 umah klu aku maki hamun korang..haha
Tu la lain kali barang tu simpan elok2 kalau x memang TOING~ ke dalam bakul sampah..
haha dahsyat betul kan..
Kalau korang la kan nak x duk satu umah dengan aku ni?? haha

P/S : Menjaga kebersihan adalah sebahagian dari iman..XD


6 comments:

cik pady said...

wah..rajin terr..hahaha

Muiz Ilusinasi said...

cik pady : huhu rjin ker..org len pn mcm ni jgk kot..tp sy xleh tgk umah sepah..serabut..

eRa97 said...

rajinnye... pagi2 dah pegang penyapu.. he he he

Muiz Ilusinasi said...

era97 : haha pgi2 ni la best pgang penyapu..XD

farra said...

err..tulun sapu umah sy sekali..x smpat tadi nk sapu..:(

Muiz Ilusinasi said...

farra : haha insyaAllah..klu sy bkak home cleaning sy g umah awk yer..XD

Post a Comment