Mata Jin

Friday, July 29, 2011




Mata Jin! haha mata merah yang menyala macam lampu isyarat..*cuma takde kaler kuning dan hijau...
Entri kali ni bukan nak citer tentang jin mahupun syaitan..*eleh padahal takut...
Den nak citer pasal den x tdo2 lagi ni dari semalam sampai la ni..*org x tanya pn...
Apa mau buat semua gara2 nak tambahkan trafik blog dengan pomot blog ni haa..*xkan sampai x tdo..
Adakah ini bermakna aku sekarang suda addict pada blog??? huhu
Korang macam mana..Mcm ni jugak ker??

4 comments:

ked said...

merahnye mate die!!
dah macam telor mate kebau dah..hahaha

Muiz Ilusinasi said...

hahaha stay overnight mmg ckup memerahkan mata anda..jika nk silakan mncuba..^^

!meimei cik ayu! said...

den pen samo yo...xghoti nak tido dah nie ha..ayam dah bekokok suruh tido..:)

Muiz Ilusinasi said...

ayam berkokok tp den x tdo2 laie ni haa..XD

Post a Comment